: )) ;

منوی دسته ای
دوستان
موضوع: <-PostCategory->

 

تو زندگی یاد گرفتم واسه بدست آوردن تمام چیزهایی که میخوام ،باید تلاش کنم حتی چیزهایی که فکر میکنم مطعلق به من هستن

یاد گرفتم با واقعیت ها بجنگم تا اینکه ازشون فرار کنم

ــــــــــــــــــــــــــــــ

ای کاش میدانستم آنکه برای بدست آوردنم تنش را به من میداد ف*ا*ح*ش*ه نبود و آنکه او را بدنبال خود کشاندنم تنش را از من میربود با*ک*ر*ه نبود.

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


شاپرک ، یکی از دخترای خوشگل کلاسمون بود. شبا در اتاقشو قفل می کرد و میرفت تا صبح تو خونۀ دوس پسرش نیما میموند. و صبح از در بالکن میرفت تو اتاقش. یه روز اومد سر کلاس ، زد زیر گریه. پرسیدم چته؟ گفت نیما دیشب بالشتو گذاشت رو صورتم و کرد تا ته. من الان دیگه دختر نیستم. بعدش رفت دکتر واسه ترمیم ، دکترش گفت خرجش 200 تومن میشه ولی اگه باهام بخوابی، 70 تومن بیشتر ازت نمی گیرم. شاپرک قبول کرد. روی همون تخت مطب با دکترش خوابید ، بعدشم دکتره براش ترمیم کردو هفتاد تومن و گرفت و شاپرک اومد بیرون.

 

 

 

 چند سال بعدش ، نازلی که اونم یکی از خوشگلای کلاسمون بود، گفت به دوس پسرم (شاهین) گفتم باکره نیستم، گفته من باهات ازدواج نمی کنم. میخام با یه دختری ازدواج کنم که دست هیچ پسری بهش نخورده باشه. شیش ماه بعدش شاهین با شاپرک ازدواج کرد.

 

  

 

 

 

 

 هیچ وقت قیافۀ خوشحال شاهینو یادم نمیره. خوشحال بود از اینکه بالاخره دختری رو پیدا کرده که دست هیچ پسری بهش نخورده!!!!

 

 

 

 

همیشه به من می گفت زندگی وحشتناک است ولی یادش رفته بود که به من می گفت تو زندگی من هستی روزی از روزها از او پرسیدم به چه اندازه مرا دوست داری گفت به اندازه خورشید در اسمان نگاهی به اسمان انداختم دیدم که هوا بارانی بود و خورشیدی در اسمان معلوم نبود شبی از شبها از او پرسیدم به چه اندازه مرا دوست داری گفت به اندازه ستاره های اسمان نگاهی به اسمان انداختم دیدم که هوا ابری بود وستاره ای در اسمان نبود خواستم برای از دست دادنش قطره ای اشک بریزم ولی حیف تمام اشکهایم را برای بدست اوردنش از دست داده بودم

 

 


گفتی ما به درد هم نمیخوریم، اما تو هیچ گاه نفهمیدی که من تو را برای دردهایم

نمیخواهم 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




نویسنده : TH-STAR
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

TH-STAR ٍ Ho3inangel@yahoo.comܨ
ایمیل : sj_mh9@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات